Garantie

Drepturile consumatorilor sunt conferite de legea 449/2003 si OG 21/1992 si nu le sunt afectate aceste drepturi de garantia oferita.

La anumite produse de la producatorul THULE se poate solicita o garantie extinsa prin inregistrarea produsului achizitionat pe site-ul producatorului.

Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul are obligatia de a respecta instructiunile de utilizare/ intretinere primite odata cu produsul achizitionat si de a nu permite efectuarea de modificari sau interventii de orice natura asupra acestuia.

Produsele care, in perioada de garantie, prezinta defecte de material sau de fabricatie, in cazul in care aceste defecte nu se pot remedia, vor fi inlocuite gratuit cu altele noi sau se va returna contravaloarea lor in termen de 15 zile lucratoare.

Pentru aceasta, cumparatorul trebuie sa prezinte la firma vanzatoare, sau la importator direct, documentul de cumparare si produsul reclamat.

In cazul lanturilor antiderapante:

  • Verificati daca dimensiunile anvelopei coincid cu cele inserate pe ambalajul lanturilor.
  • Se vor folosi numai pe sosea, pentru off-road folosindu-se lanturi antiderapante speciale.

Daca in urma analizarii defectiunii, s-a constatat ca aceasta s-a datorat utilizarii necorespunzatoarea a produsului, sau nerespectarii instructiunlor de folosinta, cumparatorul nu va putea beneficia de serviciile prezentului certificat.

Daca produsul de inlocuit nu se afla pe stoc la data reclamatiei, cumparatorul are dreptul de a solicita fie restituirea sumei platite pentru achizitionarea acestuia fie includerea acestuia intr-o noua comanda.

Restituirea contravalorii produsului se face la valoarea actualizata a acestuia, calculata in functie de indicele de inflatie comunicat de Institutul National de Statistica.

Valoarea actualizata astfel calculata, nu va fi mai mica decat contravaloarea produsului pe care importatorul o percepe pentru un produs de acelasi fel in momentul restituirii.

Produsul care-l inlocuieste pe cel defect in cadrul termenului de garantie, va beneficia de un nou termen de garantie, cu incepere de la data inlocuirii.

Importatorul sau Vanzatorul are aceleasi obligatii pentru produsul inlocuit ca si pentru cel vandut initial.

Garantia nu acopera:

  • Defectiuni cauzate de utilizarea neconforma a produsului, a unei proaste intretineri, a neglijentei sau a lipsei de atentie a soferului;
  • Defectiuni cauzate de utilizarea produsului pentru alte scopuri decat cele recomandate de producator;
  • Defectiuni cauzate de avarii survenite in urma unui accident sau cauzate de factori externi (ploaie, umezeala excesiva, mediu coroziv, etc);
  • Defectiuni cauzate de montaj necorespunzator, fara respectarea instructiunilor de montaj si intretinere.

Clientul trebuie sa trimita pe adresa de email: info@aleo.ro urmatoarele:

  • Formularul de reclamatii produse in garantie completat: DESCARCA formularul
  • poze cu eticheta de pe produs care contine codul de fabricatie al produsului
  • poze cu produsul defect din care sa reiasa defectiunea reclamata
  • copie dupa factura si certificatul de garantie.

 

Termenul de garantie/durata medie de utilizare este:

Categories: Suport clienti